Alla inlägg den 24 december 2009

Av Sofia Ohlsson - 24 december 2009 22:14

Hej bloggen och alla mina vänner. Jag har medvetet hållt mig borta från internet och datorn hela dagen så jag har kunnat spendera så mycket tid som möjligt med min familj. Men nu på kvällskvisten tyckte jag det var lämpligt att logga in och skriva ett par ord innan det är dags att gå ner igen.


Dagen har varit mycket trevlig, fridfull och lugn, precis som julafton ska vara. Vi har ätit julmat, ris á la Malta, choklad och druckit, säkert flera liter, julmust.


Runt kvart över åtta kom tomten på besök, eller vi delade ut våra paket och öppnade dem i tur och ordning. Jag är mycket nöjd med mina paket, särskilt en fin tavla som jag länge drömt om, en fin salladssked som var en rolig överraskning och säsong två av Scrubs på dvd! Men jag fick mycket annat fint och bland annat en hel del pengar som kan vara bra när man ska till Stockholm i januari.


Jag hoppas att ni alla har haft en lika mysig dag som jag, nedan följer ett litet urval av mina klappar, saker som inte ses är en bok och finfin choklad. Vi hörs och ses Kramisar!


  Jag <3 Scrubs

  Pengar och presentkort är alltid bra att ha!   Fint inför framtida egenboende!!!

Precis min stil!  

Ovido - Quiz & Flashcards