Alla inlägg den 19 december 2009

Av Sofia Ohlsson - 19 december 2009 17:44

Hej hopp det har varit en ganska knasig dag idag, uppstigning skedde runt halv tio vilket är imponerande med tanke på att jag la mig halv fyra. Efter lite sminkning och kläder på så tog jag och mamma bilen med destinaton Lund. FÖrst körde vi inom Statoil där vindrutetorkarna byttes, en korv inhandlades och bensin tankades för att förbereda en lång färd genom ett snöigt skåne. Det tog uppskattningsvis två och en halv timme att köra och i de värsta förhållandena vi stötte på fick det bli 70 km/h där man normalt kör i 110.


Men fram kom vi, åkte in till city efter att ha hämtat upp Jacob och gick och åt. Jag var omständig eftersom jag inte ville äta där mamma eller Jacob skulle äta så själv tog jag en mackedonk-meny på hemvägen. Vi packade in Jacobs grejer i bilen innan vi begav oss igen och nu har jag nog spenderat fyra och en halv -timmar i en bil. Jag är trött, frusen och lite godissugen. Med hem från Lund kom ett par gamecubespel så detta lovet kommer spenderas i sängen framför tv:n, spelandes tv-spel, ja iallafall för min del. Städa rummet behöver jag också göra men det får jag nog ordna imorgon tidigast, nu ska jag vila.


Vi hörs kanske senare ikväll ha det så bra tills dess. Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards