Alla inlägg den 6 december 2009

Av Sofia Ohlsson - 6 december 2009 19:56

Jag är trött. Otroligt trött efter en vecka full av aktiviteter varje kväll och fysiskt jobbiga saker, som att dansa, byta kläder och in på scen tre minuter senare igen.


Jag ska ta en dusch så jag slipper gå upp tidigare än nio imorgon och sen ska jag kolla på parlamentet och dubbelavsnitt av 2½ men innan det är dags att sova. Veckan är ganska full av olika aktiviteter den också, bland annat lucia, små resor utanför sölvesborg, t.ex Malmö med mera.


Det är drygt åtta riktiga skoldagar kvar det här året, inte helt fel det inte. Jag mår ganska bra och förutom ett antal saker som gör mig småledsen så är det okej. Hoppas att sängen som jag beställde för tre veckor sedan snart kommer, ska bli skönt att breda ut sig litegrann. Nu hoppar jag in i duschen, om vi inte hörs senare så.. GODNATT

Av Sofia Ohlsson - 6 december 2009 14:51

Jag ska inte säga att det bästa med att vara ledare är alla presenter man får. Men jag blir alltid lite rörd när jag ser hur mina söta dansare tackar för terminen.

Här är ett litet urval, på bilderna syns bland annat inte chokladen jag fick, inte för att den redan är slut, nej nej!


          

Ovido - Quiz & Flashcards