Alla inlägg den 5 december 2009

Av Sofia Ohlsson - 5 december 2009 12:11

Goder morgon i denna sal! Jag är trött som en liten apa, eller var som en trött liten apa imorse, jag gick inte upp förrän tjugo över elva. Så sent har jag inte gått upp på månader. Det var hur svårt som helst att sova igår, en massa tankar som flög omkring och jag var alldeles för uppspelt för att kunna lugna ner mej. Men idag är det dags igen, jag ska klä på mig, sen kör jag till Alexandra för frisering.


Klockan tre bär det av till aulan för samling och uppladdning inför kvällens show. Helt fantastiskt, ikväll kommer två vänner och min mamma igen. Mamma var så glad efter gårdagens show att hon köpte en ny biljett på plats, kan man begära mer som dotter än en sådan komplimang? Hon var nog stolt över mig och imponerad av hela föreningen.


Nu ska jag som sagt klä på mig, vi hörs imorgon tror jag! Cheers.

Ovido - Quiz & Flashcards