Alla inlägg den 3 december 2009

Av Sofia Ohlsson - 3 december 2009 22:03

Uschamej, man säger att genrepen inte ska gå bra, att det betyder att premiären går bättre, vi får väl helt enkelt hoppas på det säger jag. Massa fel, svårt med klädbyten, roller byttes och jag vet inte allt. Men imorgon är en ny dag och trots att jag mer än gärna hade velat stanna hemma så får jag rycka upp mig, uppgång vid sju-tiden för en förmiddag med luciasånger innan jag ska gå ner till Alexandra och sådär. Ja det löser sig nog tillslut, det gör det alltid.


Annars är jag spänd inför morgondagen som vanligt, lite olika lösningar fick vi allt ta till för att hinna med allting men det ska nog gå bra tillslut. Nu ska jag titta om vi har något gott att dricka här hemma, jag är vädigt törstig nämligen. Sen ska jag in i duschen innan det är dags för sängen, huamej.


Ni får ha det så bra, det ska iallafall jag, chaarioos!

Av Sofia Ohlsson - 3 december 2009 15:33

Sicken dag det har varit, jag gick upp vid halv sju för att prata med mamma lite, vi ses så sällan denna veckan. När hon åkt vid kvart över sju så la jag mig igen och sov till kvart i nio. Jag gick upp, gjorde mgi iordning, gick till skolan och skrev ett engelskaprov som inte gick så väl. Speciellt den första delen var svår och jag verkar ha gjort en del slarvfel på de andra så vi får hålla tummarna och hoppas på det bästa!


På naturkunskapen lyssnade vi på redovisningar och sen hade vi klassråd innan det var dags för min pianolektion där jag spelade in lite mer på My immortal, klippte lite och donade så nu ska sången kunna spelas in snart. Lite mer kvar att fixa men det löser sig!


Jag gick direkt ner på stan och köpte min älskade pastasallad från Kristinas, äntligen hade dem kvar och jag ska snart gå upp till Bokelund. Lite mer packning återstår innan det är dags bara.


Ikväll har vi genrep, hela showen från början till slut. Får se om jag gör några klädbyten, mår inte prima, hostar och håller på så i värsta fall får jag dansa lite lugnare än vanligt. Annars är allt kanon, imorgon har vi körövning mellan 8.30 - 11.30 sen slutar jag- Det får bli direkt ner på stan för att hämta bilen, till Alexandra för att göra vid håret, hem igen, packa och sen ska vi showa hela kvällen, min mamms kommer och kolla och på lördag kommer vännerna!


Nu måste jag damma av en radio, ha det bra! Vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards