Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Sofia Ohlsson - 25 oktober 2009 08:53

Ett liiiitet inlägg hinner jag nog med, speciellt som vi ställt om klockan och allting, jag är ju en hel timme före på sätt och vis. Söta mamma hade påmint oss alla om att inte glömma ställa om klockan, så var det hon som var uppe en timme tidigare iallafall, i sin omtanke om oss hade hon glömt bort att ställa tillbaka klockan själv. Men så var det med det och nu har jag duschat, sminkat mig, packat det allra sista och bytt till en större väska för handbagaget. Om en dryg halvtimme kör vi till Cornelia, vidare till Kristianstad hoppar på tåget med destination Copenhagen, så småningom kommer vårt flyg att lyfta mot ROM.


Ja, ni vet allt det där för jag har tjatat om det sen 12:e Juni i år när jag och Cornelis fick stipendiet. Ni kan det där nu, bäst är nog vädret, perfekt reseväder och perfekt att lämna landet en sådan här söndag.


Nu ska jag klä på mig mina resekläder och sen ska jag lägga ner plattången som förhoppningsvis är kall nu. Allra sist vill jag bara säga; Arrivederci, på återséende.

Skapa flashcards