Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Sofia Ohlsson - 3 oktober 2009 13:12

Ett litet snabbinlägg hinner jag med. Sofia och hennes mamma hämtar mig om typ 28 minuter skulle jag tro. Vädret kunde varit bättre, men lite regn ska inte få förstöra denna dag. Jag är så spänd på vad som komma skall. Heidi kommer vara så fantastiskt vacker jag känner det på mig, i sin fantastiska klänning (som ingen såklart sett, eller inte jag iallafall;)) och fantastisk håruppsättning, ååh livet måste gå ut på de stunderna när man får klä sig fint, umgås med fantastiska människor och bara ha det bra.


Jag har fotat mig själv lite, i brist på annat, jag blev färdig så snabbt och ville föreviga denna dagen med lite bilder. Grön.brun ögonskugga, lite änglahår och en fin klänning, det är inte varje dag man får äran. Laddar upp en bild till er också, hoppas ni får en fantastisk lördag, i know i will!


  

Av Sofia Ohlsson - 3 oktober 2009 10:58

Jisses, jag är så trött, har sovit fram tills nu ungefär, vaknade eftersom min bror håller på att packa ihop hela sitt rum och katter som vill mysa med mig har hållt mig vaken från och till sen halv sju imorse, så man kan väl säga att jag fick ligga kvar i sången fram till nu, men vaken har jag varit ett tag. Jag ska närsom helst göra mig iornding för dagen, ni vet, raka benen, tvätta ansiktet, äta lite och sen runt halv ett börjar jag nog med smink och hår. Är så spänd på dagen/kvällen/natten så jag spricker. God mat, gott sällskap och en fantastisk fest.


Mamma jobbar idag, imorgon också, hon är så duktig som sliter på. Ronnebybrunn hela helgen och sen tillbaka till Kristianstadsbladet på måndag. Men sen på tisdag är hon ledig för att skriva kontrakt och allt sånt på lägenheten så lite lugnt får hon ju.


Nästa helg ska jag mysa med Helena, vi ska gå en lååång runda, äta gott med pizza och kanske chips. Prata ut om allt och inget, så himla trevligt. Allt är så roligt nu, händer bara trevlig grejer framöver.


Nu borde jag gå ner och börja göra mig iordning så smått, vi hörs, när vet jag inte, inte hur eller, men det gör vi, vi hörs. Ha det fint alla!

Ovido - Quiz & Flashcards