Alla inlägg den 19 september 2009

Av Sofia Ohlsson - 19 september 2009 13:20

Jag klockan är tjugo över ett och vi är påväg mot eftermdidagen av den här dagen. Jag har hunnit med lite mer pluggande lite tv-tittande och gjort mig lite iordning för kvällen. Jacob var snäll och köpte en pastsallad till mig till lunch och mamma har kört iväg till Ronneby.


På tv:n just nu är "Kändisdjungeln", jag har aldrig sett det förut men det är vidrigt, en av deltagarna har precis blivit fastspänd i en glaskista tillsammans med ormar och kackerlackor samtidigt som kistan fylldes med vatten. Trevligt program det där.


Snart ska jag prova på en dusch av bara håret i vasken, anledningen är att om jag duschar kroppen är Brun-utan-sol helt onödigt.


Ni ska få en bild på klänningen nu också som jag lovat sen igår, ENJOY!


  

Av Sofia Ohlsson - 19 september 2009 11:09

Godmorgon alla, jag gick upp för en dryg timme sedan, nej till och med mer än så, säkert en och en halv timme sedan. Jag har ätit lite mini-frukost. Pluggat rejält på samhällen och provat klänningen jag ska ha ikväll. Samhällen går sakta framåt, får hoppas den fortsätter att göra det för just nu fattar jag inte så mycket, vet inte heller vad jag ska fokusera på när jag pluggar. Klänningen kändes riktigt bra och nu är jag nöjd med kvällens klädval.


Om drygt tre timmar tänkte jag börja göra mig iordning, jag ska gå till Gina runt kvart över fyra och en stund senare åker vi till Hörviks bygdegård där kvällens fest ska vara.


En annan sak som glädjer mig är att mamma ska jobba idag, på Ronneby brunn ska hon utföra ett antal behandlingar vilket är jätteroligt eftersom det är viktigt att hålla kunskaperna vid liv och med en utbildning och ett år som det har varit vore det synd om det inte kom till nytta någon gång.


Nu funderar jag på att äta något gott och slappa lite innan jag drar igång med pluggandet igen, vi hörs kanske en liten stund senare annars ska jag lova att ha det fantastiskt bra ikväll, ni också! Puss och kram skum (hehe) banan.

Ovido - Quiz & Flashcards