Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Sofia Ohlsson - 26 augusti 2009 16:47

Jag säger bara en sak. Att gå upp i morse var defenitivt värst på länge. Efter gårdagens danspass och en alltför sen läggning som berodde på olika omständigheter var jag inte så fit for fight som jag borde vart i morse.


Skolan var iallafall ett måste och med min självkontroll lyckades jag gå upp iallafall. Sen har vi haft Samhällskunskap B, Estetisk verksamhet, Religion B och skapande dramatik. På kören  fick vi lyssna på en tjej här från Sölvesborg som nu läser musik på en jazz-skola i New york, hon sjöng helt underbart kan jag tillägga.


Skolan slutade halv fyra och sen dess har jag varit här hemma, hunnit läsa två av läxorna vi fått den här veckan. En sista kvar bara. Imorgon ska Tilda-bäbis till veterinären för att vaccineras. Sen på fredag ska jag och mamma shoppingmysa tillsammans, som jag längtar!


Ni får ha det så bra så hörs vi, hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards