Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Sofia Ohlsson - 22 augusti 2009 08:12

Ännu en morgon, ännu en hyffsat tidig morgon när jag går upp drygt tjugo i åtta. Men jag ska inte klaga, läste just på kompis-kajsas blogg att hon gick upp sex idag. Det är vi ambitiösa som har ett fritidsintresse som lockar till tidiga mornar även på helgen, ja jisses.


Klockan nio startar iallafall kickoffen med möte och sånt där tråkigt tjafs som man måste bli av med, sen tror jag mig minnas att alla  lekar och samarbetsövningar börjar runt 15. Ikväll blir det god mat och party med alla fina på Dk både från styrelse och ledargrupp, senare kör jag hem, närmare bestämt när mamma hör av sig för då är hon hemma i stan för natten.


Nu borde jag packa ihop de sista grejjerna, antackningsblock och sånt där. Vi hörs senare, ha det gott hej!

Ovido - Quiz & Flashcards