Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Sofia Ohlsson - 11 augusti 2009 17:34

Tisdagen är avklarad, iallafall på jobbet! nu väntar snart en räksallad till scrubs och 2½ men och efter det ska jag fortsätta skriva ner koreografi. Allting drar verkligen igång nu - jag som alltid är så upptagen med något börjar känna av det nu när telefonsamtalen trillar in och mina vakna - fria stunder går åt till att sammankalla möten, planera och koreografera.


Det var riktigt trevligt på mitt jobb idag och imorgon ska Eva bjuda på lunch på thai-vagnen så nu har jag lite roliga saker att se fram emot också. Har ont i huvudet idag igen och saknar mina vänner, orkar inte tänka på allting som jag ska hinna med i veckan men mina förhoppningar är att jag hinner köpa block, pennor och sånt, dessutom ska jag ju till frissan också.


Ja, vi hörs kanske senare, nu blir det mat!

Av Sofia Ohlsson - 11 augusti 2009 09:12

aaah jobb IGEN, detta tar aldrig slut. Men med tanke på vädret så ska det nog bli riktigt mysigt att kila ner på muséet och sitta och läsa lite. Förhoppningsvis får vi spela lite kort också.


Men pengarna som sagt, pengarna. En liten fågel viskade i mitt öra att lönen för alla dagar blir 6960:- vilket är rätt fina pengar (nu ska jag verkligen stå ut och gå dit hela veckan. Tillsammans med mina pengar från förra jobbet blir det ganska så rejält med kosing och resan till Rom plus inhandlandet av nya kläder som ska ske någon gång i september ska finansieras av mina sommarjobbspengar.


Innan jag går in på jobbet är planen att boka tid för klippning så jag hoppas att min frissa är inne.


Vi hörs iallafall senare, hare bra, Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards