Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Sofia Ohlsson - 8 augusti 2009 15:32

Här är det snabba byten, nyss hemkommen, inslagna presenter - färdigt. duschen - på gång, jag är trött som bara den och svetten rinner, men jag lever och känner av det, jag kommer känna av det ikväll också när jag äntligen får något att göra, avskyr att bara sitta hemma.


För övrigt blir det en lugn kväll som ni vet, upp och jobba imorgon igen och sådära.


Jobbet är ganska kul nu får jag nog säga, jajamän, kortspel och skratt, antalet besökare sjunker för varje dag nu.


Nu måste jag in i duschen och tvätta av mig allt, uschamej, vi hörs!

Av Sofia Ohlsson - 8 augusti 2009 10:14

Yes, då var jag uppe, ännu en jobbedag på gång, dock två timmar färre och efter jobbet ska jag hem till Cocco på artonårsfest vilket jag ser fram emot något enormt.


Mycket mer har jag inte att berätta, mådde inte särskilt fint igårkväll, var trött, jättevarm och kände av min hals. Men det var bara sånt som händer ibland, trots allt bara på kvällen och idag mår jag mycket bättre. Vi hämtade jacob och två kompisar i Nogersund för de hade varit på lite fest, blev dock inte särskilt sent så jag var i säng runt kvart i tolv. Nu ska jag bara klä på mig innan jag rusar ner på stan, vi hörs kanske senare.


Ha det bäst, det ska jag som äntligen får träffa lite kompisar!

Ovido - Quiz & Flashcards