Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Sofia Ohlsson - 22 juli 2009 22:48

Nu på kvällen har det inte hänt mycket, men jag klagar inte, inte denna gången. Om en vecka är jag i full gång med jobb, jobb sex dagar i veckan tis-sön. Så jag försöker njuta av min lediga tid och bara slappar (Som om jag inte kommer göra det på jobbet sen liksom)


Jag körde ner och hämtade mamma på stationen klockan sju, svängde inom k-marknad också för att köpa kyckling, pommes och dip-sås, fick bli sån mat ikväll. För övrigt åt jag så jag blev alldeles mätt. Så typiskt mig, vet aldrig när det är dags att sluta utan äter tills jag mår illa och nu sitter jag här, trött och mår illa. Ja och ont i huvudet har jag också, varför vet jag ej men vädret kan vara en bidragade faktor. Det är spänning i luften, är det inte därför sitter jag väl för mycket vid datorn eller tv:n, eller läser för mycket, något är det alltid.


Kvällen ska iallafall avrundas med lite natt-tv på sexan, gos med Tilda-mysen och sova, jag ska sova. Godnatt.

Av Sofia Ohlsson - 22 juli 2009 10:48

Onsdag, sista onsdagen innan jag börjar jobba, tradigt. Visst ser jag fram emot att få något att göra, samtidigt är det tråkigt att spendera varje dag hemma, framför datorn, i trädgården och nere på stan. Jag vill hitta på något, blir så lätt rastlös.


Idag ser planerna inte mycket mer annorlunda ut än tidigare dagar, jag ska lägga mig i trädgården och läsa lite, sola ryggen kanske och som sagt, njuta av ledigheten.


Mamma är i helsingborg och jacob lär inte gå upp på ett par timmar. Så vi hörs senare, med fler uppdateirngar om min händelselösa tillvaro!

Ovido - Quiz & Flashcards