Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Sofia Ohlsson - 22 juni 2009 21:44

Idag har varit en rolig dag, Cornelia och jag har hunnit planera vår resa till Rom och vi vet ungefär var vi ska bo, när vi ska åka och vart vi ska skicka kort för att tacka Rotary.


Efter planerandet gick vi hem till henne och pratade, solade lite, pratade igenom allt vi gått miste om sen sist vi träffades helt enkelt. Sammanfattat kom vi väl fram till att gångna tider gärna får vara just gångna. En promenad genom falkvik ut till tredenborg och sen gick jag hem.


Nu är det humorkväll på sexan och pappa ringde precis och berättade att han pratat med Vojan. Jag ska tydligen vara i Åhus på ett informationsmöte klockan sex onsdagkväll. Trevligt att jag får veta såhär två dagar innan. Då skulle jag väl få reda på mina tider och hur mycket jobb jag får, tydligen hade han mat på soccern men bara glass under beachhandbollen och jag vet inte vad det innebär, om jag bara får under beachsoccerna eller vad. Jaja, de flesta frågetecknena lär rätas ut på onsdag.


Imorgon är det Svantepassning och fika med Dk-ledarna där det ska diskuteras rekommendationsbrev och liknande, därför väljer jag att snaart sova, eller ja, om tre timmar kanske, men kvällen ska avrundas framför tv:n, INTE datorn.


Natti.

Av Sofia Ohlsson - 22 juni 2009 11:43

Idag är det den andra sommarlovsmåndagen för min del, solen skiner ute och vädret lockar rejält. Jag vaknade runt halv elva vilket var lagom och ett par skumma drömmar innebar att jag valde att läsa en bok istället för att somna vidare. En halvtimme senare gick jag upp för flingor och mjölk, ansiktsmask, platta håret och lite kik i ett gammalt fotoalbum senare börjar klockan närma sig tolv.


Jag ska ner till banken och ta ut lite pengar, allt eftersom mina har tagit slut och jag behöver nya, ja så är de med det. Klockan tre anländer Coccos tåg hit till Sölvesborg och hon ska gå hem till mig, skönt att träffas, det har vi inte gjort på någon vecka nu.


Mer uppdateringar kommer, ha de bra, Haj.

Av Sofia Ohlsson - 22 juni 2009 00:46

Slänger la upp en bild då;)

Skapa flashcards