Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Sofia Ohlsson - 12 juni 2009 23:09

Japp, jag kände att det var exakt vad som behövdes för att få den där äkta sommarkänslan, bort med det svarta teglet och den helsvarta bakgrunden och på med lite härliga färger och en design i romantisk stil passar mig rätt bra.


Ni vet att jag handlar inredning så det bara sprätter om mina pengar, eller ja, nej, ibland iallafall. Mitt senaste fynd är en kandelaber. Jag har velat ha en de senaste halvåret men när vi var hos Gina igår insåg jag att den jag ville ha inte bara var billigare än de (fula) jag hittat utan den fanns hemma hos Gina, så schh scchh.. Ni får en bild så fort jag tagit hem den;)


Godnatt, på riktigt.

Av Sofia Ohlsson - 12 juni 2009 22:05

(Minns ni också det gamla programmet från 90-talet med Martin timmel i spetsen?)

Av Sofia Ohlsson - 12 juni 2009 21:45

TADAA

Av Sofia Ohlsson - 12 juni 2009 21:42

Till elin och alla andra som undrar - jag brukar skriva inlägg först, sne kommer jag på, bilderna ska in, så då laddar jag upp dem i bloggen och redigerar bilderna i efterhand. Igår la internet av innan jag hann lägga in bilderna!


Nästa inlägg ska det bara vara bilder i dock.


Idag var det student för 90:orna, vi sjöng för ettor och tvåor, vi sjöng för studenterna och efter kyrkan åkte jag till kusinen min för att fira henne när hon sprang ut i ösregnet. En mycket trevlig dag, mer orkar jag faktiskt inte skriva - jag har haft en bra dag helt enkelt. Imorgon är det Krstd och mormor-besök som väntar!

Av Sofia Ohlsson - 12 juni 2009 00:02

BILDER

Ovido - Quiz & Flashcards