Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Sofia Ohlsson - 27 maj 2009 20:14

Här är mina små tavlisar som fick följa med, trots att jag inte riktigt hade råd heller, som det kan gå. Men snart kommer danspengarna får jag hoppas och då gör det inget att jag lånade lite pengar av mig själv, oh nej.

Av Sofia Ohlsson - 27 maj 2009 15:49

på dagen har varit trevlig, jag och elin träffades för att äta en varsin potatis. Vi gick lite på stan och jag fick möjlighet att lämna in mina danslappar till Mika, hoppas jag fyllt i rätt och sådär också.


Därefter gick vi n på Interflora och hör och häpna men jag köpte faktiskt två små tavlor, de tavlorna jag drömt om ett tag, bild kommer senare.


Elin stannade till för ungefär tio minnuter sedan och mina bihålor sprängs snart.


Nu ska jag kolla på tv, hejdå..

Av Sofia Ohlsson - 27 maj 2009 13:09

Och onsdagen kom, och jag var frisk nog att gå till skolan, men jag hostar och snorar tillräckligt mycket för att inte våga motionera eller gå utan halsduk ännu!


Skolan var okej, fick reda på engelska nationella, vg, får vara nöjd även om det är ett ämne som jag utan tvekan hade velat ha mer i. Räknar med det i betyg också så blir jag hellre glatt överraskad av något annat. Ja, något högre då.. Jag borde ta tag i det där med min prestationsångest, men mina höga krav på mig själv och mina dåliga nerver. Maria är en mycket bra engelskalärare och jag vill verkligen få brkäftat att jag kan, men har man presterat sådär halvbra kan man inte förävänta sig högsta betyget heller.


Elin ringde precis, vi ska ta en fika, eller en luncha kanske man ska säga, så jag måste gå nu. Mer om dagen kommer. Ha det gött heeeeej.

Ovido - Quiz & Flashcards