Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Sofia Ohlsson - 25 maj 2009 22:42

Måndagen har varit hemsk och hemskt lång, självklart med en hel del trevliga inslag men överlag har en fruktansvärd halsont förstört större delen av min dag.


dagen började imorse kvart över åtta när jag tillslut pallade mig upp och då upptäckte min halsont. Sen var det musikhistoria, matte och italienska, återigen, ont i halsen och trött hela dagen. Elin följde med mig på håltimmen så jag kunde köpa kräm och därmed svälja ibumetin, så feber har jag troligtsvis inte haft. Efter skolan gick jag hem en timme, men tillbaka snabbt igen för att gå på möte i en och en halv timme.


Därefter var det hem en snabb sväng, en till ibumetin och tillslut ner till tåget för att ha avslutningsmiddag med elevrådsstyrelsen. Tåget gick hem kvart i tio och nu sitter jag här, kluven för morgondagen, visserligen får vi reda på våra religionsarbeten, men om jag mår som idag är det inte riktigt värt det. Jag har dessutom bara en lektion mellan kvart över åtta och nio - där jag redan fått betyg. Sen hål till kvart i elva och sen lunch, därefter är det religionen.


Så just nu vet jag inte alls hur jag ska göra.


Vi får väl se.


Nu ska jag lägga mig i sängen.


Godnatt.

Skapa flashcards