Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Sofia Ohlsson - 20 maj 2009 23:37

Dansshow, ledarträning, manusgenomgång, mat åkte hem.


Glömde nycklarna uppe på Bokelund, åkte med sofia hem, satt där till elva då mamms kom och hämtade. Är tröttare än tröttast.


Godnatt

Av Sofia Ohlsson - 20 maj 2009 15:06

Idag hade vi alltså gegrafidag, det gick ut på att svara på frågor om bergarter och lite undersökningar samt lite om stadsplanering. Ganska trevligt faktiskt.


Det var även ballottning på skolan, jag kunde tyvärr inte vara med och lotta (som jag normalt skulle gjort då jag är med i elevrådet) på grund av vår temadag men det fick gå ändå, vi hann se lite av slutet och påminnas om att nästa år är det vi som sitter där på nålar.


Om en timme ska jag vara uppe i aulan men jag funderar på att köpa någon mat till ikväll. Sallad känns bättre än gårdagens kebabtallrik.


Ja, mer än så hinner jag ej rapportera nu men vi hörs ikväll iallafall.


Imorgon är det sovmorgon, muffinsbak och genrep. SNART är det show woow.

Av Sofia Ohlsson - 20 maj 2009 08:53

Nu är klockan sju minuter i nio och kvart över börjar dagen. Det är geografidag som gäller och de två första timmarna ska vi ha naturgeografi uppe vid kanehall, en stor stor sten som vi trodde var ett berg när vi var små, så stor är den!


Sedan är det lunch och i eftermiddag är det kulturgeografi tror jag det heter, något sådant. Ner i stan ska vi iallafall och kolla på stadsplanering samt göra en egen.


Ikväll är det barnshow för de i åldrarna 3 - 9 och därefter ledardans, jag behlver det, kan ju inte den ännu. Men lite v åttorna satte sig igår och imorgon när vi är lediga blir det hårdträning!


Nu måste jag verkligen kila!


Ha det gott vi hörs hej!

Ovido - Quiz & Flashcards