Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Sofia Ohlsson - 5 maj 2009 20:59

Hemma från dansen och har precis ätit klyftpotatis, fylld lövbiff och bearnaisesås, tänk vad man kan klura ihop så här på kvällen. Dete var riktigt gott och jag lagade maten själv såklart;)


Har laddat upp med vindruvor och lite nötter ikväll eftersom jag är sötsugen-på-kvällar varje dag i veckan. Lite ekologisk dryck på det är pricken över i:et.


Blir nog sent ikväll iallafall, jag kom på att mamma är inte hemma förrän elva ikväll och jag vill gärna säga hej innan jag somnar.


Imorgon ska vi se på projekt-arbeten hela dagen och avrunda med möte, därefter träffas jag och cornet.


Hejdå och Godnatt för jag lär inte skriva innan jag lägger mig ändå!

Av Sofia Ohlsson - 5 maj 2009 15:28

Jag borde få pris för påhittiga rubriker, not. Varje gång jag skriver ex. tisdag så kommer det upp en hel lista jag kan välja på - tidigare rubriker. Varje heter "Tisdag" "Tisdag igen" "Tisdagkväll" och så fortsätter det, alla veckodagar dessutom.


Nu är jag hemma från skolan, ingen gemu som det var sgat från början. Det blev något fel med inspelningen från vårkonsterten så vi fick lyssna på några skivor var och markera vilka som var fel. Det visade sig att de hundra skivor som vaktmästaren bränt hackade - de första 35 sekunderna på den första låten. Härligt va. Nu är jag iallafall som sagt hemma, jag går till Dk om en timme och tänker äta lite frukt och kolla på tv innan. Ikväll går jag inom affären när jag ska hem, vad blir det för mat undrar ni, det gör jag också...


Vi hörs senare, planerar en tidig kväll men ni vet, de planerna brukar inte hålla. Slutar 23.32 med att jag undrar vad jag gör uppe och inser att jag ska upp 06.15 dagen efter.


Ja nu ska vi inte dra förhastade slutsatser, kanske blir ikväll just den kvällen jag ligger i sång redan 22.00 och sover innan hon slagit 22.30, hur mycket satsar du?

Av Sofia Ohlsson - 5 maj 2009 09:19

Tisdag morgon och sovmorgon är inte helt fel..


Om en halvtimme spelar jag piano, och om en och en halv timme är det geografi följt av lunch och religion. Gehör får avsluta min skoldag och dansen ska fortsätta min tisdag. Ikväll är näst sista gången med mina tjejer innan showen.


Ikväll ska jag sova tidigt och där har ni min dag ungefär. Inte roligare än så.


Imorgon ska jag och cocco träffas för att eventuellt shoppa och äta på glassbåten, jag längtar dit, mycket.


Vi hörs senare, hej.

Ovido - Quiz & Flashcards