Alla inlägg den 29 april 2009

Av Sofia Ohlsson - 29 april 2009 22:41

Nog för att vi inte direkt är kända för att hålla korta möten ute på Danskompaniet, men idag tog nog priset. Klockan sju träffades alla ledare för att starta upp. Jag var hemma för en tjugo minuter sedan, det vill säga tjugo över tio, helt fruktansvärt vad jag är trött. Inte blir det bättre av att jag inte vet någonting om imorgon, ska jag ha sovmorgon? När ska vi handla till kvällen? När kommer elin? Ja, om jag skulle våga ringa henne..

Av Sofia Ohlsson - 29 april 2009 16:08

Däcken är bytta, ikväll är det möte, jag vet inte vad eller när jag ska äta. Jag är sugen på någon fet-mat, men jag gissar att det är de sista jag behöver.


Imorgon har jag en lektion, det är idrott mellan 11.00 och 12.15


Nu ska jag kolla på tv igen!

Av Sofia Ohlsson - 29 april 2009 07:42

God morgon, här sitter jag och har varit uppe i ungefär en och en halv timme, onsdag är duscha-dagen, och det görs på morgonen för bästa resultat. Om tjugo minuter vandrar jag bort till furulund, vi ska ha geografi och min grupp tänkte sammanställa resultatet av vårt vattenarbete om aralsjön. därefter är det teater och sen italienska, efter det slutar jag lyckligtsvis, dock betyder det inte ledig resten av dagen. Ska upp till volvo och låta däcken bytas. Jag ska fixa lite grejjer innan allt känns på topp och jag borde verkligen börja med mitt muntliga i engelskan.


Ikväll är det möte och imorgon valborg, jag har tjatat om detta valborg känner jag .. Därefter är det långhelg, jag får sova ut fre,lör,sön. Helt underbart. Och idag är det bara 28 skoldagar kvar till sommarlovet!

Ovido - Quiz & Flashcards