Alla inlägg den 28 april 2009

Av Sofia Ohlsson - 28 april 2009 22:24

Alltså jag somnar snart framför datorn. Mamma kommer hitta mig här, hängandes med huvudet i djup sömn. Dessutom ska jag upp tidigt imorgon, men jag håller mig vaken, vill gärna träffa moder en lite stund när hon kommer hem. mest för att säga hej. Hon behöver allt stöd on kan få min älskade lilla mamma, jag joinade facebook-gruppen "I love my mum" men jag tror att det krävs mer.


Godnatt

Av Sofia Ohlsson - 28 april 2009 20:39

oooh vad skönt, nu är denna tisdag över. Jag avskyr tisdagar och idag var det inte bättre då dagen inleddes med prov i hundra minuter. Men nu är det över, dansen gick bra frånsett att det r så vamt i lokalen så man svimmar, och de stackars tjejerna ska ju dansa också. Jag får nog försöka mig på att öppna ett fönster iallafall nästa vecka.


Imorgon är det ledarmöte ute på Dk och sen är det valborgsmässoafton.


Nästa vecka har vi ytterligare ett Nationellt i engelska, det sista, därefter är det trivselkväll med Danskompaniet OH vad jag längtar hörni. Vi ska äta på salvatores och jag älskar deras mat. Ska passa på att beställa min första karaff vin ute också;) Men jag dricker den inte ensam, oh nej.


Nu ska jag chilla här på datorn en stund och ikväll blir det läggdags tidigt. Hoppas ni har det bra, för det har sannerligen jag!

Av Sofia Ohlsson - 28 april 2009 15:54

YES MAN, Engelska nationella är över, underbart skönt. Nu kan jag vila ut och må bra i över en vecka innan det är dags för nästa etapp. Och proven framför mig blir bara färre och färre.


Jag valde iallafall, efter många om och men ett ämne, sen skrev jag i ungefär en timme och lite mer. Om Average - Joe och Ordinary - Alma, är rädd att jag gick ifrån ämnet ibland, men jag nämnde det som skulle nämnas och sådär, nu är det bara att vänta på resultaten.


Har skrivit ut en massa danspapper också och om en halvtimme senast beger jag mig. Idag hade jag behövt ligga och sova några timmar egentligen, men då är det bra att jag inte gör det. Imorgon är det möte och på torsdag är det Valborg. Jag längtar faktiskt, jag, kajsa och elin träffas före och gör bakad potatis, min favorit. Sen bär det av till cornelia och så får vi se vart kvällen slutar.


Ikväll blir det iallafall spaghetti och köttfärssås, Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards