Alla inlägg den 27 april 2009

Av Sofia Ohlsson - 27 april 2009 20:44

Ja var ska jag börja, jag är hyper, glad, stressad, uppskruvad. ALLT. Men det är kul, jag vet inte ens varför, kan inte skylla på godis. Kan inte skylla på dansen. Men jag är alldeles stissig, fun makadan.


Längtar efter Valbvorg, det blir en kul dag.


Längtar efter onsdag, för då är tisdag över.

Av Sofia Ohlsson - 27 april 2009 15:44

Idag hade jag tre lektioner, som vanligt. Klockan två gick jag däremot ner i elevrådsrummet för att träffa Carro och vi påbörjade studenternas nedräkningskalender. Jag gillar den, några papper som inger mer hopp är svårt att finna. Det tog över en timme innan den var på plats men så fin den blev. Trettio skoldagar kvar med dagen inräknat, det är inte dåligt det.


Om två timmar ska jag dansa jazz, sen ska jag hem och laga köttfärssås. Imorgon ska vi skriva nationellt i engelska och sen är resten av veckan piece of cake för mig. Valborg, ledig i fyra dagar.. Ja, har man något att se fram emot så .. Först ska jag bara klara engelskan.

Imorgon skriver i uppsats, temat är Gender differences, men jag vet inte exakt vad vi ska skriva om.


Nej, nu ska jag slappa framför tv:n en stund innan det bär av till dansen.

Ovido - Quiz & Flashcards