Alla inlägg den 25 april 2009

Av Sofia Ohlsson - 25 april 2009 21:26

Ja, det var en trevlig dag med mycket sång. Klockan två var vi alla på plats och de söta små danskarna likaså. Vi sjöng och sjöng och sjöng, övade och fikade, gick ner till kyrkan och fortsatte övandet och fikandet.


Det spratt i hela min kropp och jag kunde inte sitta stilla, jag, malin och elin lekte kurragömma. Klockan sju började konserten, den var bra, ärligt talat orkar jag inte säga mer, ni skulle vart där. Mamma har frågat ut mig om ALLT så undar ni något, fråga henne.


Ikväll ska jag se på film och imorgon sover jag länge. På tisdag ska vi skriva nationellt i engelska så kanske värmer jag upp med en engelsk bok också. Ha det gott, haj.

Av Sofia Ohlsson - 25 april 2009 13:18

Ja, nu går jag till skolan om en halvtimme ungefär, där ska vi sjunga i aulan mellan 14.00 och 15.30 därefter fika och sen övning igen. Konserten börjar 19.00, det ska faktiskt bli kul det måste jag erkänna. Jag önskar att ni alla kunde komma och lyssna, speciellt U2 låten tror jag kommer låta bra.. Ja vi får väl se. Ni får höra mer om det sen jag kommer berätta varenda liten detalj.


Men viktigast av allt är nog kanske att idag är det två veckor tills VI åker till Danmark och Elin och Daniel fyller 18!

Ovido - Quiz & Flashcards