Alla inlägg den 22 april 2009

Hej

Av Sofia Ohlsson - 22 april 2009 14:26

Hej idga är det onsdag och halva skolveckan är numera avklarad Wihoo. Jag är hyper, glad, och väldigt energisk. Jag misstänker den stora godispåsen som jag inhandlade innan italienskan och att vissa nerver spelar mig ett spratt. Vi hade körövning imorse, mellan åtta och tio satt vi i en lilla salen och sjöng. Därefter var det matematik, följt av lunch - godis - italienska och engelska. Jag gillade det. På italienskan fick jag berätta om mitt rum, på engelskan gick vi igenom svaren till Irland och sen fick vi tillbaka våra analyser.


Nu snart, sen, kanske, ska jag träffa Corny macarony. Hon ska följa med mig ner till Alexandra där jag ska beställa en tid till klippning, sen ska hon följa med mig upp för hon hade tid hos någon kiropraktor-aktig man nära mitt hus.


Ikväll blir det god mat, vad vet jag inte, förslag? jag har ju tid på onsdagar att laga något riktigt gott, så då hade jag med glädje gjort något för en gångs skull. Ingen hämtmat, ingen skräpmat, något gott helt enkelt.


Annars har jag inte mycket mer att informera er om, jo jag ska "städa" min novell utifrån kritiken jag fick i förra veckan så jag kan skicka in den för betygssättning. Men det är väl inte så intressant att veta? Nej jag tänkte väl det.


Hejsvejs.

Ovido - Quiz & Flashcards