Alla inlägg den 20 april 2009

Av Sofia Ohlsson - 20 april 2009 19:28

har dansat nu och kom hem för drygt en kvart sedan. Ikväll är det humorkväll på sexan med vindruvor och plommon. Mamma är hemma klockan 21.07 med tåget så jag hinner väl snacka lite med henne också, sen ska jag sova. Imorgon är en annan dag:)

Av Sofia Ohlsson - 20 april 2009 15:06

Och så var det måndag, igen. Men idag är den också avklarad, iallafall skoldagen och den är ju det jobbiga egentligen. Tre lektioner som gick relativt snabbt, vi fick bestämma vilka som skulle sova ihop i danmark också, det känns så nära nu. Kajsa, Elin och Jag i ett rum, sedan vem som fyller ut sista platsen är väl inte helt bestämt men vi får väl se.

 (Kanske Linda, hoppas Linda)


Ikväll blir det dans, en timme hos Tina, det känns konstigt att gå dit för bara en timme, det var länge sedan faktiskt. Mycket skönt är det iallafall, bara gå dit, dansa en timme, gå hem och äta.


Däremot är det lite saker som stör mig just nu. Inte stör som i negativt men jg vet inte hur jag ska agera, om jag ska prata med någon om det, jag känner att jag har ett visst ansvar samtidigt som det inte handlar om mig. Men det löser väl sig med tiden.


Vi höres!

Skapa flashcards