Alla inlägg den 11 april 2009

Av Sofia Ohlsson - 11 april 2009 23:19

Har firats med lite filmtittande här hemma på mitt rum. Jag tycker om att ligga i min säng och kolla på min tv, så ganska skönt att vara hemma är det ändå.


Kvällen började med "The wedding date" och nu tänkte jag fortsätta med "Dark water", Ja båda går på fyran efter varandra men nu är jag osäker på om jag vill se skräckisen själv. Börjar iallafall titta och så får jag somna ifrån den om jag inte vågar.


Hajdeå:)

Av Sofia Ohlsson - 11 april 2009 13:04

Ja, nu är det tretton grader ute enligt min lilla gadget på datorn. Det ska jag fira med att gå en runda i skogen. Tänkte gå upp mot hjortakroken, sen får vi se vart det bär av. Hoppas jag går av några hekto samtidigt:) ikväll blir det mycket mat och godis så det hade behövts.


Vi hörs senare, när solen gått ner, synd att sitta inne en dag som den här.

Av Sofia Ohlsson - 11 april 2009 10:23

God morgon idag är det lördag och påskafton! Jag vaknade ganska nyss och snart tänkte jag kila ner till duschen. Idag ska jag gå en runda och lyssna på musik, äta god mat och bara ha det bra. Det är planerna, novellen ska också förbättras, egentligen hade jag velat lägga upp den här så ni kunde läsas den och kanske komma med förslag på vad jag kan ändra, lite från ett annat perspektiv. Men det är så känsligt det där med noveller, ju mer ¨någon annan anser att man ska ändra, ja tillslut är det ju inte min novell, och då vill inte jag ha ett betyg på den, oavsett hur bra det skulle bli.


Ja, utanför mitt fönster är det inte ett moln på himlen och min termometer på datorn visar 10 grader, det blir nog en fin dag idag.


Vi hörs senare:)

Ovido - Quiz & Flashcards