Alla inlägg den 9 april 2009

Av Sofia Ohlsson - 9 april 2009 11:10

Jag vaknade för drygt fyrtio minuter sedan, tog en dusch, gick in i "stora" stugan och nu fastnde jag här. Om två timmar kanske så kommer Kajsa, Malin och Elin med bussen, jag ska hämta dem sen ska vi handla lite till vår grillkväll.


Jag har längtat efter idag sen lovet började så det ska bli jättemysigt att träffas igen, vi har säkert a lot att prata om. Men först ska jag blåsa håret, sminka mig och klä på mig lite anständiga kläder... Det blir lätt så att man fastnar i en t-shirt och trosor och inte riktigt orkar ta på sig något annat när man integör något vettigt en hel dag, men idag ska jag verkligen anstränga mig. Jag undrar hur Cocco har det i stockholm också, eller jag tvekar inte för en stund att hon har det bra men vi har inte hörts sen i måndags.


Jaha då kanske jag skulle pallra mig bort till fönen så den här dagen kommer igång!

Skapa flashcards