Alla inlägg den 4 april 2009

Av Sofia Ohlsson - 4 april 2009 16:39

Nu har jag hunnit vara en sväng inne i kristianstad, pappa kollad epå fotboll och jag strosade omkring i lite olika affärer för att prova jeans, and i like it. NOOT. jag hatar att prova jeans, min dröm är att komma i en storlek (vilken som) och att de passar bra både över lår - rumpa och knänen. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas, men jag börjar med att ut och gå så ofta jag kan.


Ikväll blir det grillat igen, mumma säger jag, pappa lovade dessutom att vi skulle köpa lite godis .. Eller ja, han sa att vi skulle köpa grillolja och jag sa att vi skule köpa godis och han höll med i tystnad. Så ja, vi får väl se hur kvällen slutar!

Av Sofia Ohlsson - 4 april 2009 12:02

Godmorgon kära vänner, idag sov jag ut för första gången på två veckor. Ja, ni minns ju förra helgen som började med ett högskoleprov och på söndagen fick jag gå upp runt nio för att vi hade möte. Så idag njöt jag till tusen av att få sova utan kav, gick upp halv elva, gjorde mig iordning i min egna takt, gick in i stora stugan, gjorde lite frukost, och nu har jag spenderat ungefär en halvtimme framför datorn.


Även idag är vädret fantastiskt, och pappa ska in till kristianstad för att kolla på fotboll om en timme, så jag tänkte följa med, fast inte för att kolla på fotboll såklart, nej jag tänkte strosa runt inne i stan, köpa lite smink, tråkigt, men välbehövt.


Annars får vi helt enkelt se vad dagen har att bjuda på, mitt lov är långt ifrån planerat, precis vad jag behöver:)

Ovido - Quiz & Flashcards