Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Sofia Ohlsson - 31 mars 2009 22:09

Ja, och då var jag hemma igen, mätt och belåten dessutom. Dansen gick bra och tjejerna var glada och snackiga. Det kan nog vara skönt med en veckas uppehåll från dansen, även för dem då alltså.


Jag gick ju ut och tillbaka från dansen så det känns som om jag fått lite motion, välbehövd och förhoppningsvis kommer jag ha mer tid till att ut och gå eller röra mig på något vis under lovet.

Imorgon blir det ännu mer motion, idrottsdag och 4 timmars dans sammanlagt.


Sen är det den där jäkla novellen som ska vara färdigskriven om två veckor, härligt, och jag har inte ens hunnit börja, vill inte, kan inte.

Av Sofia Ohlsson - 31 mars 2009 15:25

Idag har jag gått i skolan, precis som vanligt, vi fick tillbaka två prov, både geografi och religion, and guess what, mvg på båda. Det var en skön bekräftelse och det är ett bra avslut på tiden innan påsklovet.


Om en halvtimme drygt ska jag vandra till affären och handla påvägen till Danskompaniet, för jag är så fruktansvärt sugen på nybakat bröd, sådär halvljummet, kryddat och lite saltflingor ovanpå, OH så gott. Sen på vägen hem tänkte jag vandra inom affären och köpa mat till ikväll, vad det blir får vi se, vegetariska lasagnen är ju så god, med tar så lång tid. Ja vi får se.

(Märks det att jag är hungrig? eller, nej?)


Iallafall är det dan sikväll, och duktiga sofia har gjort fyra nya åttor till yngsta tjejerna, och fem - sex nya åttor på nya dansen till de lite äldre. Spännande spännande!


Nej hörni, om jag skulle byta om och planera min lilla matlista, Kramikram!

Ovido - Quiz & Flashcards