Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Sofia Ohlsson - 29 mars 2009 20:44

Jag är SÅÅ Sugen på att gå ut och dansa någonstans nu, inte precis nu kanske, men jag är supersugen på att träffa glada människor, klä mig fint och sådär!

Av Sofia Ohlsson - 29 mars 2009 15:51

Idag har jag koroegraferat, handlat, lagat mat och varit på möte.


Mötet blev längre än väntat, jag skyndade mig hem runt halv två och började koreografera till 11-13. Handlade nere på Ica, lagade Tacos, själv bytte jag ut köttfärsen mot Quornfärs, jag tycker det är både godare och fräschare. Tittat lite på tv, även om söndagar består mest av repriser har det varit skönt.


Nu ska jag skriva klart de sista frågorna till musikhistorian.


Nästa vecka blir en mycket trevlig vecka:)

Av Sofia Ohlsson - 29 mars 2009 09:22

Men god morgon då, om ca fyrtio minuter kommer jag att befinna mig ute på Danskompaniet för möte två timmar. Nu är det bara en vecka kvar till lovet, och ett prov. Och idag ska jag spendera med att koreografera, plugga, äta något gott och förhoppningsvis sova ikapp lite, gå och lägga mig nio ikväll hade varit det ultimata.


På tisdag kommer pengarna, och i fredags kom pappas underhållningspengar och min lilla "månadspeng" in på konto. Innan fick jag alltid tvåhundra kronor av honom i månaden, och trehundra av mamma, som jag fick göra vad jag ville med. Men sen jag började få mitt studiebidrag av mamma, men pappas pengar trillar fortfarande in 27:e varje månad. Tror att han glömt att det är så, jag tänker int epåminna honom, det är ju alltid tvåhundra, jag kan behöva dem, lite mer än honom faktiskt.


Och snart ska jag tatuera mig.

Och snart ska danmarkskören komma hit.

Och snart åker vi till Danmark.

Och snart är det sommarlov.

Skapa flashcards