Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Sofia Ohlsson - 26 mars 2009 20:02

På lördag ska jag skriva prov, mellan 8.15 och 16.15


Jag räknar inte med högt resultat, men det hade ju varit trevligt att få ett OKEJ resultat, och sedan höjja sig till ett riktigt bra resultat nästa gång, och ett ännu bättre gången efter det.


Anledningen till att jag vill ha ett bra resultat är nog endast för att jag vill komma in på min linje. I lund, annars får det vara. Betygen har jag ju fortfarande, men om de inte skulle räcka är det här alltså utväg nummer två.


Japp jag har höga förväntningar på mig själv, och efter måndagens utvecklingssamtal har jag insett att jag måste ha lite planer, så plan B är provet, Plan C är att läsa fristående kurser och fortsätta med högskoleproven tills jag kaaanskeee lyckas? Annars får jag bli journalist, det är inte dumt det heller!

Av Sofia Ohlsson - 26 mars 2009 17:16

idag är det tooorsdag, och dagen började med ensemble, fortsatte med kör och avslutades runt tre-tiden med svenska, däremellan hade jag iofs. engelska och idrott, men inget nytt där inte.


När jag kom hem ville mamma ha pizza så jag körde och hämtade i Falkvik. Ikväll har jag inget planerat, tv antagligen, och lite koreografi hade suttit fint. hejsvejs:)

Ovido - Quiz & Flashcards