Alla inlägg den 25 mars 2009

..

Av Sofia Ohlsson - 25 mars 2009 20:46

Eller ska jag ta jobbet i Åhus iallafall? ???? förvirad (hihi, stör det er? att det står förvirad? sånt stör mig jättemycket, men det där extra r:et kommer att utebli, vad ni än tycker)

Av Sofia Ohlsson - 25 mars 2009 18:32

Kanske är löst för min del, just nu lutar det åt att jag får jobba i Åhus, bo där hos pappa och hans fru hela sommaren som jag jobbar. Visst är det bra för pengarna men ärligt vet jag inte om jag står ut med att inte träffa mina vänner på kvällarna, att inte kunna åka till stranden med kompisarna när jag vill.. Hade helst fått ett jobb här hemma i Sölvesborg och kunnat umgås med tjejerna på kvällarna, fast då behöver jag nog en bil iofs.


Usch, just nu vet jag inte alls vad jag vill eller inte vill, skit också.. Kan jag inte bara få jobb här.

Av Sofia Ohlsson - 25 mars 2009 15:09

Idag började dagen med att jag gick till skolan halv åtta för att plugga till provet som började kvart över... Kunde inte vara kvar hemma och just nu går jag omkring som någon slags zombie känns det som. Det var iallafall skönt att komma till skolan och träffa mina vänner, vi har haft roligt idag.


Provet gick nog dåligt, men jag kan ändå säga att jag inte kunde varit bättre förberedd än jag var, så det är inget att gräma sig över. Otroligt hur ett "litet" prov, som Josefine kallade det förra veckan, på sex frågor kan ta en och en halv timme att skriva.. Och att jag ändå inte är nöjd (som vanligt)


Nu tänkte jag städa lite här hemma, kommer inte hinna på lördag och med två katter som är havgalna är det mer än välbehövt.

Ovido - Quiz & Flashcards