Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Sofia Ohlsson - 23 mars 2009 19:41

Nu har jag fått mejlet jipppppi.

Nu nsta problem, kommer klänningen att passa? Och när får jag den? Och isåfall, kan jag skicka tillbaka den?


Äsch skitsamma, jag vill verkligen att den ska passa, och att jag ska se ursnygg ut i den, lite som omväxling ni vet.


Tjohej

...

Av Sofia Ohlsson - 23 mars 2009 17:19

Måndag idag igen, gick upp runt åtta och var pigg som en spigg då jag somnade runt halv åtta igårkväll, var bara så trött, skulle vila, och när jag vaknade kvart i nio orkade jag inte gå upp.


Dagen började med musikhistoria, sen hål, sen matte, vi fick reda på proven och jag fick VG+ och är supernöjd. Sedan var det italienska och vi pratade om Vatikanen, dock var det så få med på lektionen idag så vi får antagligen ta om allt på onsdag.


Sedan hade jag uvecklingssamtal, det gick bra, lite tänkvärt, vissa ämnen som man behöver ligga i lite extra i, men det känns bra att veta nu.


Är fortfarande ledsen över klänningen jag beställt, fortfarande ej fått mejl eller någon slags bekräftelse. Orkar inte ens ta tag i det heller.. Dessutom vill jag ju ha klänningen!

Ovido - Quiz & Flashcards