Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Sofia Ohlsson - 19 mars 2009 19:23

Usch jag är så trött och slö, har suttit framför datorn sen fem nu, visserligen lite från och till, men överlag har jag varit här i över fyra timmar. Jag har hunnit skriva tre av sex instuderingsfrågor på geografin och nu är det simpsons på sexan.


Idag har alltså varit en bra dag, men ensam, mamma är hemma vid elva ikväll och brorsan är nog ledig idag = han är hos kompisar på lister.


Imorgon kommer mamma iallafall hem "tidigt" med nio-tåget är hon inne, så vi får träffas en längre stund, + att jag tänkte äta riktigt gott och mysa till det! Ensam också antar jag, men det kan vara rätt skönt, kika på let's dance själv och sådär.

Av Sofia Ohlsson - 19 mars 2009 15:26

Idag vaknade jag runt sju, tog det lugnt, gjorde mig iordning och spran bort till Furulund. Tog faktiskt ett par av mina sommarskor, jeans och dunjacka, lite sådär blandat, fantastiskt skönt att våren snart är här.


Vi började med ensemble som alla andra torsdagar, valde låt och killarna plankade, vi skrev ut texten så vi börjar väl spela nästa vecka. Efter ensemble var det kör, där fick vi tårtan som blev över från rädda barnen - middagen igår. Sen sjöng vi en tjugo minuter och därefter var det idrott. HLR som jag redan gjort innebar fri aktivitet och vi lekte lejonkungen! ååh vad det är roligt!(det ska jag nog leka med mina barn någon lektion)


Efter idrotten slutade vi för ovanlighetens skull. Så jag och Elin sprang ner på Coffe house, åt lunch och några timmar senare är vi hemma i ett varsitt hus. Vi har blivit så tajta det senaste halvåret, speciellt när det kommer till fika, i like it;)


Ikväll ska jag skriva geografi, titta på tv, och bara chillllla.

Ovido - Quiz & Flashcards