Alla inlägg den 17 mars 2009

..

Av Sofia Ohlsson - 17 mars 2009 20:41

Jag Avskyr Matte B.

Av Sofia Ohlsson - 17 mars 2009 15:14

Idag är det Tisdag, eller Tissdag som en av mina lärare på mellanstadiet sa, hon var nog någonstans från Karlshamn - Karlskrona.


Dagen började med en mattelektion, jag har absolutningen aning om hur morgondagens prov går, men det blir nog inte utan en kamp, det där jäkla betyget ställer till det för mig, jag vill så gärna ha ett VG. Av en bra anledning med;)


Därefter pianospel och sedan geografi med filmtittande. Vid geografin började jag må illa så lunchen var ingen höjdare, fisk som inte gick ner resulterar i en hungrig sofia med vege-lasagne i mikron! Religionsprovet gick, mer säger jag inte, får väl reda på det nästa vecka hoppas jag. I vilket fall så gick det inte åt H-vete, och det är alltid en början.


Jag och Malin kom på idag att vi är fruktansvärt dåliga på att uppskatta, allt från avstånd, till förmågor.


Nu ska jag äta, därefter ska jag handla - ut till Danskompaniet och hem ikväll för att plugga, kanske, om jag orkar, vi får se.


Hejsvejs.



Ovido - Quiz & Flashcards