Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Sofia Ohlsson - 11 mars 2009 15:40

Idag är det onsdaaaagen med många a:n.


Först geografi, därefter matte och sen Italienska. På italienskan lagade vi mat, en special-lektion som sträckte sig över engelskan. Min grupp lagade vegetaris lasagne som var uuuuunderbart god, den ska jag laga hemma nån gång:) men alla fick såklart smaka av alla rätter så vi åt en ordentlig middag som innehöll Bruschetta till förrätt, pasta med mozzarella och tomater och basilika + lasagnen till huvudrätt. Panna Cotta till efterrätt. Åh jag tror att jag vill återfödas som Italienare i mitt nästa liv!


Efter det så plugga jag lite religion nere i musiken och väntade på elin sen gick vi ner till körskolan och hon skrev in sig, därefter väntade vi på hennes tåg som skulle ta henne till Ronneby --> vidare till Växjö med buss och hon ska spendera studiedagen med sin syster.


Jag gick hem och nu sitter jag här, trött, glad och nöjd. Imorgon ska jag soooova, och på fredag ska jag verkligen plugga matte på sovmorgonen. Helgen spenderas i Lörby vi ska ha SLUMBERparty. Tv, godis, mys och allt det där...


Japp thats it friends, take care of u byebye then.

Ovido - Quiz & Flashcards