Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Sofia Ohlsson - 10 mars 2009 22:35

Efter dansen ikväll gick jag hem med punkterad cykel och tunga väskan. Jag tog ut en hundring och gick till konsum för att handla. Vad visste jag dock inte vad så efter mycket springandes blev det ingredienser till en improviserad kycklingpaj. Jag gick hem, och efter myyyycket segande sitter var pajen färdig runt tio. Jag hann iofs. duscha och kika runt här på datorn samtidigt.


Idag kände jag mig värdelös av många anledningar, men det är en annan historia.. Längtar, eller ser iallafall fram emot morgondagen, att det ska gå bättre, att allt ska kännas bättre än det gjort idag.

Av Sofia Ohlsson - 10 mars 2009 15:39

Tisdag idag. Skola - dans - hem och sova.


Ungefär så är mn dag planerad. Om tjugo minuter tänkte jag befinna mig nere på konsum för att handla lite mat eller ja, frukt. Därefter till Danskompaniet, vidare till Heidi för att hämta min cykel, tillbaka till DK där jag har grupper, sen har jag beslutat att inte fortsätta i 18+ eftersom det blivit för mycket den här terminen. Tråkigt eftersom det är enda gruppen jag dansar i, får se om jag hinner med Heidis dans iallafall så jag får stå på scenen NÅGON gång till showen.


Det har blivit på tok för mycket med 3,5 timmes dans varje tisdag, samla all dans på samma kväll. Tanken var i all välmening när vi planerade vårens schema men tyvärr fungerade det inte riktigt. Ni kan ju tänka er själva om jag är i lokalen runt halv fem och förbereder, sen runt halv åtta när vi drar igång med styrkan på streeten och jag varit igång i tre timmar redan och inte ätit något sen lunchtid.


Just det ja, Konsum var det, nu är det bara en kvart kvar...

Ovido - Quiz & Flashcards