Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Sofia Ohlsson - 6 mars 2009 17:48

Idag sov jag över mig lite, fy på den! Inte så farligt egentligen för jag kom till skolan tjugo minuter innan jag började, men jag hade lovat mig själv att gå till support-corner för att ta itu med matten, är livrädd för att sjunka ner, vill verkligen ha mitt VG. I deserve it?


Jag tänker på alla glada människor som man träffar i skolan, alla söta snälla som gör att dagen blir så mycket roligare. Allt från en lärare som visar sin uppskattning (dessutom har jag en teori om att jag "dras" till vuxna som en kompensation för att jag växt upp med en förälder, ungefär, men det är en annan historia) till en kompis som man bara träffar i korridoren. Hela dagen blir mycket trevligare av ett litet snack, allt mellan himmel och jord, men ändå går man iväg med ett stort leende på läpparna:)


På tal om leende, jag var nere hos alexandra idag, slingor och färgning av håret, jappjapp. Både och, hon slingade ljust och la in en guldigare och varmare ton i en blonda, supersnyggt, tycker både jag och mannen är hemma (Cornelius).


Men förkylningen håller i sig, den är envis den.


Hoppas ni mår bra, det gör jag=)

Ovido - Quiz & Flashcards