Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Sofia Ohlsson - 1 mars 2009 17:30

Jag och Cornelia kom hem från ytterligare en promenad nyss. Då bar det av till Ica, vi köpte toapapper, en purjolök och bananer. Vi är riktigt duktiga på sambolivet och har faktiskt planerat hela veckan med maträtter. Om en halvtimme tänkte jag börja med maten och ikväll blir det parlamentet med resten av godiset från igår.


Nu drar veckan igång och jag anar att den kommer att gå minst lika snabbt som tidigare veckor.. Inga prov direkt, bara träffa kompisar, plugga lite lagom och ha det trevlig värre.


Hoppas ni haft en bra helg, ha det gott haaaj.

Av Sofia Ohlsson - 1 mars 2009 13:14

Dagen startade runt tio, jag gick upp, ganska utmattad och satte igång tv:n där Vasaloppet var i full gång.


Cocco gick upp och vi checkade sista -minuten -resor till Thailand, drömde oss bort den här första mars så att säga.


Därefter cyklade jag hem för att hämta dansblocket och alla listorna, cyklade tillbaka "hem". Jag och Cocco lagade världens godaste brunch innehållandes ägg, bacon, rostmackor med ost/skinka och kräftröra.


Nu ska sambon cykla hem till sitt och hämta grejjer hon glömt och därefter ska vi gå en runda. Sedan blir det att koreografera som fasen, därefter kommer elin hit och ikväll blir det lite mys + godis.


Hajsvajs

Ovido - Quiz & Flashcards