Alla inlägg under februari 2009

:(

Av Sofia Ohlsson - 2 februari 2009 17:18

Idag vill jag bara skita i allt, allt som har med skolan att göra, allt som har med körkortsteori att göra, dansen, u name it. Inget går min väg, jag som verkligen behövt vila upp mig och ta hand om mig själv är så stressad att ..


ja, jag vill bara skita i allt.

Av Sofia Ohlsson - 2 februari 2009 07:41

Idag har hela furulundsskolan studiedag.. utom vi musikelever som ska träffas och sjunga igenom körsångerna inför danmarksresan, lagom kul när jag kunde sovit till tio- halv elva och fick gå upp 07.00


det blir ju inte bättre av att jag har såå ont i magen och vill pausa mitt liv. Nu.

Av Sofia Ohlsson - 1 februari 2009 20:28

Det är precis vad min helg har bestått av, hur perfekt är inte det då?


Igår firades min 18-års dag med vännerna. Mycket mer orkar jag inte skriva om det, men riktigt roligt hade vi. Sedan idag åkte jag med min kära mor till Nova Lund. Lite shopping blev det.. Helt galet att jag inte somnade och att jag lyckades hitta fina grejjer!

Skapa flashcards