Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Sofia Ohlsson - 27 februari 2009 21:07

Japp, då var jag hemma efter bion. Män som hatar kvinnor är utan tvekan den bästa boken jag läst, och såklart är hela serien den bästa jag läst.


Tänker inte säga så mycket om filmen, men den var riktigt, riktigt bra. Speciellt för att vara gjord på boken, riktigt bra.


Kul kväll, kul helg framför mig.

Av Sofia Ohlsson - 27 februari 2009 14:12

Hej dagboken.


Idag är jag trött, riktigt trött. Har haft styrelsemöte med elevrådet, oförberett engelskaprov som gick sämre än någonsin.. tror jag. Har alltid så svårt att avgöra efteråt men första delen svarade jag nog inte många rätt på tyvärr.. Sen var det ännu mer som inte riktigt passade mig men det är väl bara att inse, jag blir glad för ett VG, hoppas på vg.


Nu sitter jag hemma, om en dryg timme ska Jag troffa Cocco nere på Coffe House, det ska bli sallad för min del, vi ska snacka en massa. Jag behöver det, i need cocopuff.


Ikväll är det bio med henne dessutom, vi ska se favoritböckerna på duk "män som hatar kvinnor". Yes vi är nördar vi, och böckerna är grymmast.

Biobesöket är för övrigt en försenad 18års-present från hennes mormor, hur gulligt är inte det?


Nej hörni, jag får återkomma, just nu kan jag knappt hålla ögonen öppna.

Skapa flashcards