Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Sofia Ohlsson - 21 februari 2009 15:10

Jag åkte alltså och handlade innan, storhandlande nu lördagar och då krävs det en bil. Jag började med att åka upp och slänga skräp och tror ni inte jag lyckas slänga en av petflask-påsarna i containern med papp. Tur hade jag för när jag, 20 minuter senare insåg det åkte jag upp igen och slängde den sista papp-påsen som jag tagit felr på och där låg petflaskorna så jag kunde ta med mig dem och panta, miljöbrott återkallat.


Jag begav mig iallafall hemifrån runt kvart i tolv och var hemma halv två, så jag hann med lite allt möjligt vill jag påstå.


Nu är jag här hemma, lite halvt uttråkad, har absolut inget planerat ikväll, men vad gör väl det, borta bra hemma bäst. Någon helg framöver tänker jag iallafall åka ut till pappa på lördagen, köra hem till honom och äta gott, kanske fira mitt körkort även där hemma, mamma kan behöva lite ensam tid dessutom.


Menmen, jag får se vad dagen har att bjuda på.


Ha det fint=)

Av Sofia Ohlsson - 21 februari 2009 10:34

Okej, min nästsista lediga dag ska spenderas följande. Om en liten stund ska jag kila ner i badrummet och göra mig iordning, därefter ska det skrivas inköpslista och sedan kör jag ner till Ica/Konsum för att handla. Det blir nog hemmalagad pizza ikväll tänkte jag. Jag ska hinna inom Heidi en sväng och lämna min och Cornelias inköpslista också tänkte jag, inför veckan vi ska bo där:)


I eftermiddag ska jag inte göra något direkt, lite synd men ändå helt okej att spendera här hemma. Tjingeling

Skapa flashcards