Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Sofia Ohlsson - 20 februari 2009 20:10

Min fredag tog sin fart runt ett vid lunchtid då jag tog bilen, körde upp till JET för att tanka och vidare ut till Elin i LÖRby. Jag tyckte det var helt sjukt att jag körd ehela vägen, ensam, och jag väntade liksom bara på att folk skulle peka in i min bil och liksom "STANNA, det är ett barn som kör bilen" för jag känner mig trots allt som ett barn.


Jag och Elin tog oss iallafall tillbaka till stan för att lunchfika på Coffe House, en varsin specialare blev det, en räksallad, utan ärtor, med pasta och fetaost och aioli chili - dressing till mig. Hennes, en bakad potatis med räk- och parmesanröra, båda rätterna att rekommendera. På Kaffehuset kom vi på den fantastiska idén att våldgästa Kajsa och Malin, men den sistnämnde var inte hemma så Näsum fick det bli, där stannade vi inte så värst länge utan vi tog oss tillbaka till bromölla för att köpa choklad och glida runt i centrum. Efter att ha lämnat Kajsa hos hennes bror en och en halvtimme senare så körde vi tillbaka till stan, en sväng till Gördis, sen elins syster Johanna och sist, runt halv sju körde jag Elin hem till Lörby, vidare till stan för att hämta mamma på stationen. Fantastiskt.


Mycket rolig fredag:)

Av Sofia Ohlsson - 20 februari 2009 11:17

Lite sådär hysteriskt HIHIHI känne rjag mig nu, jag var precis nere på stationen och hämtade vår bil, ENSAM,. Hur roligt var det inte då? Jag kände mig som ett barn på vuxenavdelningen.. i nån stor affär eller nåt, whatever. Kul var det iallafall, sjukt läskigt men roligt. Nu står vår blåa volvo här hemma och jag väntar på min mors samtal som ska tala om för mig ifall jag får köra ut till världens bästa elin eller inte. I vilket fall kommer jag att få köra ensam en gång till och hämta lilla mor min på stationen ikväll, men vi får hoppas på att jag även får köra ut en sväng om Lörby så vi kan ta en  gottigott fika på Coffe house?!


Men som sagt, jag var tvungen att fnissa lite hysteriskt där för mig själv, min första biltur ensam.

Ovido - Quiz & Flashcards