Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Sofia Ohlsson - 16 februari 2009 22:23

Hej dagboken, ikväll har jag följt med Heidi till Olofström på MK-möte. Jag och Milla var hennes gäster som fick prova på lite olika krämer och sen fick vi fika. Det var mysigt, jag och Milla skrattade mycket och några timmar senare åkte vi hem. Det bästa med allt det här är att jag tycker så mycket om att umgås med Milla och Heidi, och alla andra danstjejer för den delen. Ibland känns det som om "jag-har-inga-vänner-i-hela-världen-tyck-synd-om-mig" Men då ska man tänka tillbaka på dagarn som den här, och tänka att ÅH vad många vänner jag har, och det känns som lördag varje gång vi träffas.


Nu sitter jag vid min dator, bredvid står tv:n på med "My name is earl" oj vad måndagskvällar är bra på sexan. Lite sorgligt att jag insett det, som jag sa senast för en halvtimme sen, jag behöver ett liv:)


Menmen, ikväll är ett undantag, jag ska äta min lilla kaga som mamma köpt hem framför weeds, som börjar nu halv. Sen imorgon är det fika med dansgänget igen, därefter dansa bort fikan. Ha det bra, det ska jag=)

Av Sofia Ohlsson - 16 februari 2009 11:57

Idag gick jag upp sent, sent, sent. ungefär exakt för en halvtimme sedan. Jag har hunnit med att ta en dusch iallafall och nu fastnade jag här. Dagen är inte särskilt planerad men jag tänkte iallafall laga lite potatis och purjolöksoppa till lunch, mumma säger jag bara.


Ikväll ska jag följa med Heidi till MK - möte. Eller hon ska på möte och jag ska bli lyxad med fika och hudvårdsklass.. Det är välbehövligt, jag om någon behöver annat att tänka på idag och de flesta veckorna framöver kan jag ju säga. Jäkla körkort, jäkla läxor, jäkla allt.


Men på tal om saker att se fram emot, så förutom mitt underbart sköna sportlov så ska jag bo sambo med Cocco vecka 10, hemma hos Heidi ska vi bo och de ska bli så skönt att slippa kraven och tjaten hemifrån. jag och Cocco är riktigt bra på att bo själva faktiskt, duktiga och sådär. Sedan är det bara fyra veckor till påsklovet;) och efter det är det bara två veckor till den danska kören kommer hit till sölvesborg och ger en konsert med oss i sankt Nicolais kyrka.. EFTER det, är det bara två veckor tills VI åker till danmark och ger en konsert med dom, plus allt annat det innebär att åka till Danmark med sina klasskompisar över en helg. Och efetr det är det inte långt till vår show, och efter DET så är det inte långt till Sweden rock, och sedna har jag praktiskt taget slutat tvåan. Ja jag säger då det, ska bara komma ihåg att leva mellan allt det där annars har jag sjukt mycket roligt inplanerat.


Ha det gött nu ska jag äta tacos till frukost;)

Ovido - Quiz & Flashcards