Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Sofia Ohlsson - 13 februari 2009 17:22

Det är inte sant, inte en jäkel vill hitta på något i helgen? Bu..


I vilket fall så har jag en spännande sportlovsvecka framför mig=)

Av Sofia Ohlsson - 13 februari 2009 15:36

Idag gick jag och Elin ner på stan för att fika, vi mötte upp hennes syster Johanna och satte oss på coffe house någon gång runt tjugo i ett med en varsin bakad potat med räk- och parmesanröra, åh mums vad gott det var. Vi pratade om allt möjligt, men mest om deras barndom, psyket och humorserier..


Vi tog en dubbelfika, kladdkaka och cheesecake, sen skildes vi åt någon gång runt tre-tiden. Aldrig att en fika gått så snabbt.


Nu sitter jag här hemma och känner mig så fruktansvärt trött, men det är väl vad som väntas efter 6 veckors intensivt pluggande och allt annat som dragit igång, det här lovet är ett riktigt efterlängtat ett.


I helgen ska jag inte göra något.. alls, tror jag. Alla hjärtansdag spenderas här hemma med min familj så länge jag inte får något annat förslag?


Ha det bra, det ska jag=)

Ovido - Quiz & Flashcards