Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Sofia Ohlsson - 12 februari 2009 18:10

Japp, som jag skrev i förra inlägget har jag fått för lite sömn den här veckan. Datorn har varit avstängd runt 23.30 varje kväll, dels för att jag har haft hemtenta och filmanalys som skulle vara inlämnat denna vecka men mest för att elin och jag, trots att vi träffas varje dag i skolan och pratar om allt och lite till, verkar ha ännu mer att prata om på kvällarna. Idag bestämde jag mig för att ta igen den förlorade sömnen eftersom jag var färdig med alla akuta läxor och inget roligt hände här vid datorne ller på tv:n. 15.00 låg jag i sängen för att vila lite, 17.20 vaknade jag av att mamma kom hem.. De hade varit på studiebesök och fått sluta tidigare och hade det inte vart fr det had ejag nog sovit tills hon skulle komma hem egentligen, runt 19.20


Vad säger man, jag borde skaffa ett liv?


Menmen, skönt var det iallafall. Nu sitter jag och är hungrig, orkar dock inte gå till affären. Imorgon är det ny körlektion, hoppas jag får backa runt gathörn.


Vi skulle egentligen gått ut imorgon men hälften har blivit sjuka, ordentligt dessutom så vi skjuter upp det.. Lite skönt efter en sån här hektisk vecka säger jag.. Roligare när alla är på topp!


Nu ska jag avrunda med att berätta att även i år spenderas alla hjärtans dag ensam.. inget fel i det, inte alls.. Men det hade varit trevligt om NÅGON av mina kompisar inte var upptagna och ville göra något, inte för att det är alla hjärtans.. mer fr umgängets skull:)

Ovido - Quiz & Flashcards