Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Sofia Ohlsson - 10 februari 2009 22:04

Idag var det gala, sista gången för järngänget som hållt i det i tre år, på eget initiativ. Det var synd att ingen annan ville ta tag i det själva men då får man tänka att själv kunde inte jag för att jag har så mycket skit att ta tag i redan, och så tnker nog de flesta.


Vi dansade iallafall, och svettades, och mådde illa, iallaflal jag, och antagligen på grund av nervositeten. Men vi har fått många fina kommentarer, både fårn kompisar och människor jag inte pratat med förut. KUL tycker jag:)


Efter tre galor där vi dansade två nummer begav jag mig hem, där väntade en nyrakad kissekatt. Hon var nog en tredjedel av sin vanliga volym. Det är ju så med perserkatter, de behövs rakas ibland. Därefter blev det Danskompaniet, två timmars dans ör min del och därefter satte jag mig i klubbrummet och fortsatte med min hemtenta som jag ska göra färdig imorgon.


Nu är jag här hemma, trött, sliten, glad, nöjd.. U name it. Det är ganska skönt att vara Sofia ibland:)

Ovido - Quiz & Flashcards