Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Sofia Ohlsson - 26 januari 2009 18:07

Idag har jag inte bara haft två lektioner, jag har även hunnit med en sväng till Ica för att lämna CV, nu är det i deras händer och inte längre mitt ansvar om jag får jobb eller inte.


Dessutom tänker jag på uppkörning och uppskrivning varje dag.. hela tiden, alla säger "Frågorna på uppskrivningen är mycket svårare än på körskolan" Eller "Det går nog bra om man inte får sjuka frågor som vissa får" eller "det är hemskt att köra upp, det känns som allt man gör är helt fel". Mina prov närmar sig med stormsteg, bara några veckor kvar och jag kan inte tänka på något annat än hur dålligt jag skulle må av att inte klara det direkt(peppar peppar), för sån är jag. Det är hemskt.


För övrigt kommer mamma hem om en timme och jag har varken handlat eller planerat någon mat. GREAT

Skapa flashcards