Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Sofia Ohlsson - 25 januari 2009 11:50

God Morgon, får jag väl säga då, gick upp för en drygt tjugo minuter sedan och känner mig fortfarande som en zombie, det tar på krafterna att gå upp 06.00 och 06.30 sex dagar i rad.. Fast nu ljög jag lite, igår fick jag en sovmorgon till 09.00


Idag står läxor på schemat, först tänkte jag skriva ihop tio stödmeningar till referatuppsatsen som vi har på torsdag. Därefter är det engelskans do och make-prov. Men där vet jag inte ritkigt hur jag ska öva, läsa antecknigar antagligen. Jag önskar att jag kunde komma på 6 åttor till 9-11 dansen också. Det hade varit så skönt och jag hade sluppit tänka på det några veckor framöver. På tal om dansen had ejag missuppfattat en av våra förmåner, kanske får skcika hem grejjerna jag beställt, det är så pinsamt när man inte varit uppmärksam nog. På tal om att vara uppmärksam och dansen så är vårt klubbrum ännu inte ommålat, det som skulle vara ordnat i början av januari, och nästa vecka kommer våra grupper och när allt dragit igång blir det ännu svårare att träffas och fixa sånt här på helgerna..


Nej nu ska jag verkligen gå från datorn, get some work done.

Skapa flashcards