Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Sofia Ohlsson - 12 januari 2009 15:23

Idag drog skolan igång igen, jag började med en outnyttjad sovmorgon och körde med körskolan klockan åtta i morse, vi övade vänstersväng på landsväg vilket var sista momentet och nu är dte bara en massa utbildningskontroller kvar, Halka har jag också fått så ja, det börjar närma sig, nervös som en liten apa är jag också, Men någon dag har jag tait det där körkortet och då jäklar är det avklarat!


Nu har jag skrivit ut mina CV som jag bland annat ska skicka till ICA supermarket här nere, ska bara kopiera mitt anställningsbevis först. Ja just det vi fotograferades inför danmarksresan idag också, och blev informerade om projektarbetet.


Nu ska jag ta på mig  dubbellegginng så jag kan gå mina 40 minuter!

Haaaajdå!

Ovido - Quiz & Flashcards